1. Ako to v praxi funguje?

V praxi to funguje tak, že sa s nami spojíte (telefonicky, email, messenger...) a poviete, aké potraviny by ste chceli nakúpiť a či chcete platiť v hotovosti alebo kartou. My vám obratom povieme/ pošleme ceny. Ak s nimi budete súhlasiť, začneme pripravovať tovar, ktorý doručíme max do 24 h (v praxi však oveľa skôr). Keď bude tovar pripravený, donáškar vám zavolá a dohodne si s vami čas a miesto, kde tovar doručí. Váš nákup doručí v špeciálnej bedničke, z ktorej si nákup vyložíte a bedničku naspäť vrátite donáškarovi a zaplatíte.

2. Kedy si môžem objednať?

Objednávky prijímame každý pracovný deň, tj. od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00. Ak sa náhodu neviete dovolať, určite zavoláme späť.

3. Máte aj iné potraviny okrem tých, ktoré som našiel v zozname?

Áno, naša predajňa má viac ako 5000+ položiek. Momentálne sme zverejnili len zoznam základných potravín, kvôli prehľadnosti. V súčasnosti pracujeme na rozšírení a zautomatizovaní produktov aj objednávok. Pokiaľ ste vami požadovanú položku nenašli v našom základnom zozname, obráťte sa na nás, ak sa nejedná o špecifický alebo nedostatkový tovar, je veľmi pravdepodobné, že ho držíme skladom.

4. Viem si vybrať aj iné značky produktov, ako ponúkate v základnom prehľade?

Áno samozrejme. Do zoznamu potravín sme dali len najznámejšie alebo najviac dopytované značky potravín. Pokiaľ chcete produkty od iného výrobcu, prosím uveďte to vo vašej objednávke alebo sa informujte u obsluhy.

5. Koľko stojí donáška?

Donáška pri nákupe nad 20 eur je zdarma. Donáška v hodnote menšej ako 20 eur stojí 3 eurá. To platí pre celé okresy SB a PO.

6. Vozíte potraviny aj do našej obce XY?

Pokiaľ sa nachádza v Prešovskom alebo Sabinovskom okrese, tak áno, dovoz je možný aj do Vašej obce.

7. Kedy mi objednaný tovar donesiete?

Tovar sa snažíme doručiť maximálne do 24h od prijatia objednávky. V praxi to je však oveľa rýchlejšie, ak si napríklad objednáte tovar ráno, poobede už máte nákup u seba doma. Predtým, ako k vám prídeme vám vždy vopred zavoláme, či ste doma a približne kedy nás môžete čakať.

8. Donesiete mi tovar až pred dvere?

Áno, naši kuriéri sú maximálne ústretoví a tovar donesú až pred vaše dvere, bez ohľadu na to, na ktorom poschodí bývate.

9. Je možné platiť kartou? ?

Áno, ale potrebujeme, aby ste uviedli vopred už pri objednávke, že chcete platiť kartou.

10. Aký je minimálny odber?

Nemáme stanovený minimálny odber, čiže si kľudne môžete objednať aj nákup za 1 cent, ale pokiaľ je nákup pod 20 eur zaplatíte za dopravu 3 eurá. Nad 20 eur je donáška zdarma.

11. Môžem si u vás kúpiť aj pivo, cigarety, alkohol?

Naša predajňa má samozrejme aj tento tovar, aj keď nie je uvedený v zozname základných potravín. Pri nákupe tohto tovaru samozrejme platia podmienky, ako pri nákupe na akejkoľvek predajni, tj. nevydáme ho mladistvým osobám pod 18 rokov.

12. Máte aj krmivo pre psov a mačky?

Áno samozrejme, rozličných druhov a značiek. Informujte sa prosím u našej obsluhy.

13. Majú seniori dopravu zdarma?

Zo začiatku sme mali dopravu pre seniorov zdarma, ale mnoho ľudí to začalo zneužívať. Navyše nevieme rozoznať po hlase alebo emailom, či sa jedná o seniora a už vôbec nedokážeme zistiť, keď napríklad deti, vnúčatá objednávajú potraviny svojim starým rodičom. Vzhľadom na to, že z toho pre nás vyplývali časté nepríjemnosti, aj keď sme chceli pomôcť, rozhodli sme sa zrušiť dopravu zdarma pre seniorov. Čiže pre nich platí to, čo pre všetkých, doprava pri nákupe nad 20 eur je zdarma, pri nákupe pod 20 eur, stojí 3 eurá.

14. Nesedela mi hmotnosť ovocia/ zeleniny s objednaným množstvom

Áno je to možné, pri „predaji na váhu“ je možná odchýlka +/- 10 %. Pri väčšej odchýlke nás prosím kontaktujte na čísle 0908 970 763.

15. Poslal som Vám nákupný zoznam a chýbala mi položka XY pri dodaní

V prípade, že vám položka chýba je veľmi pravdepodobné, že tovar momentálne nemáme skladom. Naša obsluha je však povinná vás o tom vopred informovať a navhnúť alternatívu alebo iné riešenie. V prípade, že sa tak nestalo, kontaktujte nás na čísle 0908 970 763.

16. Aký je pôvod tovaru?

V našej predajni sa snažíme mať hlavne čerstvý tovar od slovenských výrobcov. U určitého tovaru to však nie je možné, preto nakupujeme hlavne produkty od výrobcov predovšetkým zo strednej Európy. V našej predajni máme aj tovar z biofárm a veľké množstvo „zdravých potravín“.

17. Sú potraviny čerstvé?

Áno, nie sme žiaden skladový eshop s potravinami. Našou predajňou vo Veľkom Šariši sa denne pretočí obrovské množstvo tovaru, čo znamená, že tovar je nám dodávaný pravidelne, prakticky na dennej báze.

18. Nosíte môj nákup celý deň v aute?

Nie. V praxi to u nás funguje tak, že donáškar si naloží do auta pripravený tovar na predajni. Potraviny, ktoré potrebujú byť chladené sa prevažajú v chladničkách a izolovaných termoboxch. Následne ide donáškar vždy len jedným smerom napr. do Prešova, kde roznesie 5-6 nákupov. Potom sa kuriér vracia na predajňu, kde si preberie nové roznášky napr. do Sabinova. Nie je to logisticky najvýhodnejší model, ale len takto dokážeme zaručiť, že vaše potraviny strávia pri prevoze, čo najkratší čas v aute.

19. Je váš personál chránený rúškami, rukavicami atď.?

Áno, náš personál celý čas od nakladania tovaru až po dodanie klientovi využíva ochranné prostriedky, tj. rúška, jednorazové rukavice, dezinfekciu... Naše autá sú každý deň kompletne dezinfikované a bedničky, v ktorých dodávame tovar taktiež každý deň umývame a čistíme.

Donáška potravín

0905 810 841
potraviny@kovsmol.sk

Kovsmol združenie
Július Smolko
Družstevná 34, Prešov
IČO : 22906754

Ponuka potravín
Stiahnuť kompletný katalóg
Obchodné podmienky


-> Veľký výber potravín
-> Ceny ako v predajni
-> Platba v hotovosti aj kartou
-> Donáška do 24 hodín
-> Okres SB a PO

-> Pri nákupe nad 20€ donáška zdarma
-> Pri nákupe pod 20€ donáška 3€

OBJEDNÁVKY PRÍJMAME
OD 8:00 do 16:00